Tisdag/Onsdag..

Jag ska börja detta inlägg med att ge Anastasia ett stort GRATTIS på sin 18 års dag. Klockan är ju faktiskt över 24, så ja, nu är det den 12 december.

Så gumman; Grattis på din dag, dagen som du så länge väntat på. Måste erkänna att jag väntat på den ganska länge också ;)

På fredag ska vi ha en kanonkväll!


Ligger i sängen nu, redo för att sussa, problemet är bara att jag inte känner mig tillräckligt trött för att sova än, så tror ändå bara jag kommer att vrida mig halva natten. Jag har ganska ont dessutom, så jag kommer behöva att ta en värktablett snart, vilken kanske iförsig hjälper mig att somna om jag har tur.


Min läkare ringde mig idag, han lät inte alls pigg, glad och positiv, utan snarare mer uppgiven och förtvivlad.

Han sa något i stil med: "Cecilia, jag önskar verkligen att jag kunde säga de rätta sakerna till dig, och att jag hade lösningen på det här nu, men jag är ledsen."

Jaha? Hur ska man tolka det då?

Man känner ju inget hopp direkt. Men han skulle i alla fall fixa så att jag får en magnetröntgen nu innan jul och så skulle han prata med de andra läkarna och höra av sig igen på torsdag.

Så, det är väl helt enkelt bara att avvakta, som så många gånger innan.


Nu ska jag stänga ner här och försöka sova. Lunch med Michaela innan skolan imorgon <3


Sleep well <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0