Tisdag..

Så börjar även denna dag närma sig sitt slut. Dagarna bara springer iväg känns det som och jag får verkligen inget vettigt gjort.

Ikväll, precis som alla andra kvällar den senaste tiden, inser jag att jag inte gjort någonting alls som är värt att nämnas. Jo, legat i sängen och vart hur seg som helst!

Imorgon blir sista riktiga dagen innan jullovet, ska bli skönt att inte ha några krav på sig att pallra sig iväg till skolan eller att slippa dåligt samvete, om det nu är så att man inte orkar pallra sig iväg dit, typ som idag! Fast jag hade ju egentligen en anledning, men ändå.

På torsdag är det bara Beachvolley-turnering som gäller. Jag ska dock inte medverka, men kanske borde man ta sig dit för att kolla? Det brukar faktiskt vara ganska underhållande.

Men vid den tiden på dygnet, tror jag sängen lockar mer.


Tyvärr kommer det att bli en hel del plugg för min del under jullovet också. Usch, känner att det börjar dra ihop sig nu.


Det är julafton om mindre än en vecka. Vart är julstämningen?  Jag måste köpa julklappar också. Ja ja, jag vet, jag är lite sent ute.. men bättre sent än aldrig.


Nej, nu ska jag käka någonting, mina matvanor är inte de bästa nu för tiden. Inte käkat sen frukost, som iförsig var vid 12-tiden, men ändå!

Ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0