Tisdag..

Godmorgon! Ja faktiskt, jag vaknade för inte så längesen och ja, jag vet, det är tisdag och jag borde vara i skolan. Men jag tog mig faktiskt en ledig dag idag, med tanke på den inställda svenska lektionen och Företagsekonomi lektionen som var till för att arbeta med företagen på, som skulle bli helt meningslös för min del, med tanke på att sjukdom sprider sig bland mina kollegor, så kändes det helt rätt för mig att vara hemma en dag som denna.

Är även ledig på torsdag, med tanke på ytterligare en inställd svenska lektion, som är min enda lektion på torsdagar. Fredag är ju också ledig, men det är jag ju alltid, så denna vecka känns riktigt tuff alltså, hehe.


Blir nog en pappa&dotter dag idag tror jag, kanske åker iväg en sväng för lite shopping och lunch eller så, vad vet jag.

Det är otroligt skönt att känna att jag är på fötter igen i alla fall, eller någorlunda på fötter i alla fall.

Kände mig helt okej redan i lördags. Kvällen tillbringade jag då med Ulrica, mycket härligt måste jag säga, har verkligen saknat den tjejen. Träffade också en del av hennes vänner, mycket trevliga människor, men dem måste ju tyckt att jag va hur osocial som helst, med tanke på att jag började känna mig hängig senare under kvällen.

Men det kommer väl fler tillfällen att visa sitt rätta jag, hoppas jag!

I all fall, Tack Ulrica för en kanon kväll!


Imorgon fyller Anastasia år, äntligen säger jag bara! På fredag är det dags för oss att fira henne såklart, det blir trevligt, och eftersom jag känner mig pigg och kry nu, så finns det inget som talar emot att jag ska dit. I'm looking forward to it!


Btw, för alla som vill och behöver veta! Lägesrapport gällande mig och R: Game over!


Nu ska jag få i mig någonting att äta och sen ställa mig i en härlig dusch.


Alla min sjuklingar, krya på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0