Tisdag..

Hur mycket ska man förväntas klara av egentligen? Hur mycket ska man förväntas orka? Jag förstår inte, varför kan det aldrig få något slut?

Jag är så oerhört glad att det inte är någon av mina vänner eller någon i min familj som drabbas av detta, men varför just jag? Om det verkligen finns någon över oss, som så många försöker intala oss människor, så ärligt talat, hur FAN tänker den whatever it is?

Jag vet att det finns människor som har det mycket värre än vad jag har det, och som absolut inte förtjänar att gå igenom det som dem gör.

Men hur mycket ska man förväntas orka gå igenom? Jag är 18 år och står snart inte ut längre, jag kan inte ta denna smärtan längre, för varje ny smäll jag får ta, så blir smärtan bara värre och jag åker ännu längre ner mot botten, snart är jag där.. vad händer då?

Jag såg ljuset, jag gjorde verkligen det, allting va så positivt, det gick framåt och vi trodde verkligen på det här, jag trodde jag va frisk. Men så kom smällen, bara över en dag så är jag tillbaka på noll igen.

Jag har legat en hel natt, sömnlös och gråtit som ett litet barn, jag har inte gått upp ur sängen en enda gång, jag har inte ätit någonting, för jag orkar inte.

Jag blir så orkeslös att jag inte ens känner mina ben under mig. Snälla, ge det ett slut någon gång, för snart orkar jag inte mer.


Tjejer, jag blir nog borta från skolan ett tag .. jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig och hoppas att allt kommer bli bra !

2007-12-07 @ 15:40:58
Postat av: Silla

Saknar dig också

2007-12-07 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0