Söndag & Bakis

Jahopp, så vaknar man upp efter ytterligare en sen kväll på krogen, seg och tung i huvudet.
Min sega och trista dag igår, slutade inte så illa trots allt. Sötnosen Nella lyckades efter mycket om och men övertala mig att hänga med henne ut, vilket jag är glad för att jag gjorde :)
Fick dock i mig lite mer alkohol än tidigare kväll, haha.. men det gick ju bra ändå. Jag hade roligt!
Kvällen började på Mc.donalds, haha.. ingen kommentar där Sen vidare till Blvd, för att få stämpeln, sen satte vi oss på chez ett tag och sen bar det av tillbaka till Blvd igen, där kvällen också avslutades. Haha, alkoholen i mig igår, talade ganska mycket, vilke jag insåg när jag gick upp från bussen runt 4-tiden och ringde ett väldigt spännande samtal, haha.. vilket idag nog är ganska pinsamt! Men personen i fråga var mycket trevlig att prata med, tror jag att jag tyckte i alla fall, med tanke på att samtalet tydligen varat i 20 minuter, haha.

Tack gumman för den kvällen, du är underbar <3

Idag har jag tänkt försöka få lite skolarbete gjort, jag vet ju hur det brukar sluta, men ska i alla fall försöka!
Mormor kommer hit om en stund, så får väl vara lite social en stund då, trots bakfyllan!
Måste bara försöka orka mig upp ur sängen först, vilken faktiskt inte är det lättaste.

Men ska försöka ta tag i mig själv nu! Kanske skriver mer senare.
Ha en bra dag<3

Kommentarer
Postat av: Nella

Tack själv älskling. Du gjorde min helg ;)

2007-12-16 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0