Sjukt seg..

Tror ni att jag har fått gjort något vettigt idag eller? Självklart inte..
Sängen har lockat alldeles för mycket idag alltså, är sjukt seg!

Imorgon börjar jag klockan 11.00, men vi måste nog åka in tidigare, för att få klart en del grejer med företaget, det börjar dra ihop sig nu alltså! Så imorgon får vi verkligen anstränga oss och lägga ner tid på det.

Min älskling Michela skall flytta till Skåne =( Det är ju helt sjukt.. jag vill ju ha kvar henne här i Göteborg.
Samtidigt som jag är jätteglad för hennes skull, jag menar, detta är verkligen hennes dröm och det är det hon vill hålla på med, så är jag också jätteledsen över att en av mina allra bästa vänner ska flytta så långt ifrån mig =(
Men räkna med att jag kommer till skåne alltså! Och inte för att mocka hästskit, utan för att träffa dig och partaa :)
Jag kommer sakna dig så sjukt mycket! Se till att tiden fram till nyår går långsamt, så att du är kvar här länge.

Snart lov nu :) Ska bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0