Rastlös..

Usch vilken seg dag detta blev, känner mig fruktansvärt rastlös och förvånansvärt pigg.
Har inte gjort någonting alls idag, bara legat i soffan och tittat på massa repriser av Bonde söker fruk, mobbat jag vet! Haha.

Ikväll... Ja, vad händer då? Ingenting ser det ut som. Jag är fruktansvärt sugen på att göra någonting, men fråga inte vad, för det vet jag inte själv.
Haha, jag har iförsig fått erbjudande om att gå ut som ensam tjej med ett gäng grabbar, eller snarare blivit beordrad att följa med dem ut ikväll. Men nej, det lockar faktiskt inte jätte mycket! Utgång lockar nog igen, fast isåfall med mina älsklingar! Men tror ingen av dem är så jäkla sugen alltså.

Åh, va rastlös jag är. Skolarbetet borde ju tas tag i, men neeej... jag orkar inte, eller känner verkligen inte för det! Skolan är pest!
Antar att det blir hemmakväll för min del. Men kanske kan vara bra det också, vem vet!

Ni som ska ut ikväll, festa för mig med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0