Onsdag

Ja, så har min helg nu fått sin början. Det blir långhelg för min del, härligt med lite extra ledighet måste jag säga.

En otroligt onödig dag i skolan idag, men kändes ändå skönt att vara lite duktig och få närvaro.

Lunchade med Michaela idag, det blev kyckling och stekt potatis på "Tin Tin", åh så gott säger jag bara.


Hade tänkt gå på Bandyn ikväll, med Michela, men hon är en segröv när det gäller att svara på sin mobiltelefon, har hon tagit efter mig tro? Men när jag känner efter, så tror jag faktiskt inte att jag orkar någon bandy ikväll ändå.


På fredag är det dags för firande av Anastasia, ingen har väl missat att hon fyller år idag?

Först blir det förfest och mys på deras teater, sedan bär det av in till stan och Trädgårn´ för att fortsätta firandet där. Det kommer bli en kanonkväll, om jag bara får vara hyfsat pigg hela kvällen!


Min älskade stövlar har gått sönder =( Dags att överge dem och köpa ett par nya, svårt att hitta några jag tycker om lika mycket bara. Men har fastnat för två par stövlar på Scorett, dock till ett väldigt saftigt pris, det blir väl till att fjäska lite här hemma.

       
        NOVITA                       VAGABOND

Nu ska jag hitta någonting att äta tänkte jag, vad det nu kan bli.

Ha en mysig kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0