Nyår.. förstörd redan innan de börjat!

Jahaja, så gick även denna nyår åt helvete, fast tillskillnad mot andra år, så gick den åt helvete redan innan den ens börjat.
Med min vanliga otur, så slår allt självklart tillbaka precis dagen innan.
Så nu ligger jag här med 39 graders i feber en smärta som är katastrof och svimkänslor så fort jag reser mig från sängen.
Skulle inte förvåna mig om det imorgon, på dagen man alltid ser fram emot, blir både en och två turer till akuten.
Läkarna är ju körda i huvudet, vafan.. såhär kan det inte fortsätta =( Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Jag är för ung.. inte stark!

Trodde jag skulle bli frisk nu, efter allt jag kämpat mig igenom, men nej. Nu blir det ju bara värre känns det som..
Fortsätter det såhär, blir jag tvungen att hoppa av skolan dessutom.. Lyckat!

Livet är orättvist... som fan!
Ta vara på varje dag.. imorgon kan det vända.

Ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0