Lördag..

Vaknade vid 13-tiden, lite halvseg sådär, men kände mig ändå hyfsat pigg, skönt det.
Kvällen igår var lyckad, det hoppas jag att födelsedagsbarnet också tyckte :)

Det började med middag och förfest på teatern, där jag tog det väldigt lugnt, eller jag kände mig väldigt nykter i alla fall, trots att jag fick i mig en hel del.
Senare bar det av in mot stan och Trädgår'n, för ytterligare fest och dans. Fick inte i mig speciellt mycket där, vilket va tur iförsig, hade förmodligen mått sämre idag annars.
Framåt halv 2-tiden så börjar ju jag självklart få skitont och känna mig allmänt hängig igen, så det blev hemgång för mig då, kanske tur det också iförsig.
Träffade mycket folk man kände på Trädgår'n, vilket var väldigt trevligt :)
I alla fall, så tyckte jag att kvällen var riktigt lyckad! Tack alla mina skönheter för en kanonkväll <3

Dagens planer är inte många måste jag säga. Jag borde egentligen sätta mig ner med lite skolarbete, men jag har varken ro i kroppen eller motivation för det känner jag. Men vem vet, jag kanske får gjort lite i alla fall!

Skänker en tanke till Michaela som är på barnkalas just nu, haha. Och jag lovar er, hon var inte nykter igår, alltså ganska bakfull idag, haha.. stackarn! Eller är det de andra på kalajset som jag ska tycka synd om?

Nej, nu tänker jag avrunda här och kanske krypa ner under en filt i soffan och sätta på någon bra film, eller går det något på TV?
Ha en bra lördag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0