Jullov

Usch, idag är ingen bra dag! Vaknade vid 10-tiden, duschade och sen begav mig till skolan, duktigt va?

Men jag blir typ sjukt deprimerad så fort jag kommer innanför dörrarna i skolan nu för tiden.

När jag väntade på bussen på centralen för att åka hem senare, så ringer älsklings Michela som är på väg in till stan och undrar om inte jag har lust att joina henne i stan en stund! Visst ville jag det <3 Dig får man aldrig för mycket av!


För nåt år sen så älskade jag att strosa runt i stan för att shoppa, eller t.o.m. bara för att fönstershoppa. Nu för tiden får jag ont i huvudet och mår illa, bara efter 15 minuter bland allt jobbigt folk. Nu i juletid är det ju katastrof. Vad hände med mitt gamla jag?


Nu har jag i alla fall Jullov, för jag tänker inte gå på beachvolley-turneringen imorgon, som är det sista innan jullovet.

Så, ingen mera skola på ett tag. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0