Jullov Dag 1

Första dagen på det efterlängtade jullovet börjar även den närma sig sitt slut nu.
Det är alltid skönt att sova länge på morgonen, men i morse så va det något alldeles extra.
Jag älskar den där känslan när man vaknar riktigt tidigt av att mobilen ringer eller något sådan, och sen kunna somna om igen.
Jag är med om den känslan varje morgon nu för tiden. Runt 06.00/07.00 - tiden, kommer mamma alltid in och väcker mig för att jag måste ta mina medeciner då.
Att somna om efter det, är ju helt underbart!

Jag har väl inte gjort så mycket idag faktiskt, som vanligt.
Eller jo, jag har handlat och lagat mat åt familjen.. det ni. Men det va nog mest för att jag va så fruktansvärt sugen på ... "Tacokycklinggrejsen".. vet inte vad det heter om jag ska vara ärlig. Men åh så gott det är.
Jag har fått hela min familj att älska det.

Jag hoppas inte att ni missade Magnus Betnér idag på 5.an? Om ni gjorde det, så missade ni verkligen något kan jag lova. Den killen alltså, så jävla skön! Jag och pappa satt och skrattade högt under hela programmet.
Han är min idol!

Sitter och väntar på att Michela ska ringa.. vid 6-tiden pratade jag med henne, då skulle hon in i duschen och sen med en gång ringa mig. Nu är klockan snart 22.30, vad hände liksom?
Dessutom försökt ringa, utan något svar! Jag trodde ju hon skulle dyka upp här snart. Men tydligen inte.
Den tjejen alltså, haha... men det går inte att göra annat än älska henne ändå <3

Imorgon får jag dessvärre inte sova länge på morgonen.. nej, då ska jag upp tidigt för att åka till sjukhuset.
Någon väldigt ny röntgen tydligen, något liknande magnet/skiktröntgen, men tydligen något helt nytt.
Ångesten över att dem ska behöva sticka mig har redan börjat komma.
Usch, jag som egentligen borde vara van vid det har tvärtom börjat få riktig rädsla och ångest inför varje gång.
Jag vill verkligen inte =(

Så, för er som inte kollade på 5.an 21.00 idag. Här får ni lite av Magnus Betnér ändå.
Dessverre inte det som gick på TV.n, men ändå :)



Ha en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0