Halv fem på morgonen..

Detta är helt jävla sjukt! Klockan är halv fem på morgonen, jag har fortfarande inte sovit en blund. Jag tar värktablett efter värktablett i väntan på att smärtan ska försvinna, ingenting händer. Jag vet snart inte vad jag gör längre, jag orkar inte.
Pappa ska ringa läkarna idag, säga åt dem att det inte funkar såhär längre, jag klarar det inte, dem måste göra någonting, någonting stort.
Jag har aldrig varit med om något liknande.. aldrig i hela mitt liv. Nu är det så mycket värre än vanligt.
Jag är fan inte värd det, ingen är värd det. Det är så jävla orättvist :'(
Jag är för ung för dethär, min kropp klarar inte mer nu.. det måste få ett slut!

Kommentarer
Postat av: michaela

det är lätt arr säga att du är stark gumman, men det är du verkligen. jag älskar dig

2007-12-06 @ 08:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0