Dan före dopparedan..

Jahopp, imorgon är det julafton! En dag som jag helst hoppar över, för min del kan vi lika gärna hoppa över hela julhelgen, t.o.m. nyår.

Vet faktiskt inte riktigt varför jag inte tycker om julen. Eller jag brukar tycka det är jättemysigt med all julstämning och så, men detta år vet jag inte riktigt vad som hänt.

Förmodligen är de det faktum att jag inte fått vara frisk, eller sämre än vanligt detta år, som gjort att jag aldrig riktigt kunnat koppla av och verkligen ta in julen, istället har allt varit så fokuserat på min sjukdom och allt som berör det.

Jag har inte ens tänkt på vad jag önskar mig i julklapp, jag tror inte ens jag önskar mig någonting. Jo, en sak.. och det låter ju säkert jätte fjompigt och sådär, men något jag verkligen önskar mig, det är att få bli frisk... slippa denna skiten nu! Jag tycker att jag är värd det.


Helgen har varit ganska lugn, förutom i fredags. Då var det utgång, hade riktigt roligt.

Från början var det bara jag och Michela som skulle ut, det slutade med att det var jag, Michela, Nadine och Nella. Eller kanske snarare Jag&Nella och Michela&Nadine.. vi blev ganska splittrade.

En kväll som började lite segt och med lite sega miner, slutade kanon och jag vet varför!

Jag hade en kanonkväll, tack för det<3


Har vart ute tillsammans med Nella, 2 helger i rad nu och jag kan inte säga annat än att jag verkligen tycker om den tjejen.

Du betyder <3

------

Det känns som jag försöker och försöker, men till ingen nytta typ.

Man vill liksom få någon respons för att orka fortsätta försöka. Hur ska det någonsin kunna bli som förr om man inte möts på halva vägen?

Jag vet en till som försöker!

------

Ser fram emot Juldagen nu! Då blir det utgång med ett gäng som jag verkligen tycker om <3

Inga nämnda, inga glömda, men oj vilka sköna tjejer <3


God jul på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0