Ännu ej sänt sms

Skrev ett sms i natt, men som jag aldrig skrickade iväg.

"Jag antar att du ligger och sover nu!? Önska att jag också hade kunnat göra det. Ligger bara och vrider mig, tänker för mycket, alldeles för mycket. På dig. Jag har så mycket känslor som jag inte vet vad jag ska göra åt, jag vet inte om det är något bra, eller om det är något dåligt. Jag orkar inte vänta såhär, på någonting som jag inte ens vet vad det är jag väntar på. Jag orkar inte hoppas på att få träffa dig och aldrig veta när. Jag orkar inte hålla på såhär, på detta sättet, med dessa känslorna. Jag känner mig som ett alternativ för dig, jag ÄR ett alternativ för dig, för någon gång så måste du faktiskt göra ett val, för jag tänker i alla fall inte hålla på så här under en längre period. Kanske borde jag göra valet lättare för dig, genom att försöka släppa alla känslor jag har och inte träffa dig något mer? Känns som allt hade blivit så mycket lättare då. Detta tar på mig, jag tycker det är jättejobbigt. Jag vet inte vart jag har dig, eller vart du står."

Nu hamnar det här istället.. Jag är förvirrad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0