Annandag Jul..

Så var även denna julen över lika fort som den kom. Förstår inte varför man alltid har all den stress inför en dag, som är över på bara ett ögonblick. Men det hör väl lite till antar jag.

Min julafton var helt okej, jag är väl inte den som jublar över julen direkt, så mer än okej tycker jag aldrig att det blir.

Blev nöjd med mina julklappar, jag hade nog vart snäll i år trots allt (a).

Egentligen hade jag inte önskat mig någonting alls, förutom mobilen, som jag fick någon månad innan jul.

Fick i alla fall presentkort för nagelförlängning och manikyr, jag hade hoppats på tid nu innan nyår, men nej, självklart inte. Dem hade fullt upp hela veckan och veckan därpå OCH VECKAN DÄRPÅ!! Så det blir inga naglar för mig förrän den 15 januari.


Nu när julen är över, så är det en ny dag att stressa upp sig över och ha sådana höga förväntningar på. NYÅR, som lik förbannat slutar på samma sätt varje år, i katastrof!

Så detta året har jag inte förväntningar alls, och jag ser det bara som ett tillfälle för mig att få umgås med de jag tycker om. Bättre kan det väl inte bli.


Juldagen igår, då va det ju självklart utgång. Hade nog för höga förväntningar tror jag.

Jag ska inte säga att jag inte hade roligt, för de hade jag och jag tycker verkligen om tjejerna jag var ute med. Men jag hade inte den bästa kvällen i mitt liv om man säger så.

Man absolut en lyckad kväll. Tack för det tjejer <3


Idag känner man av gårdagens alkoholintag en aning. Vad hände med annandagsderbyt jag skulle gå på? Jadu, det blir nog inte så.. sängen och jacuzzin lockar mer en dag som denna!

Egentligen skulle jag behöva ta tag lite i skolarbetet, men vem orkar det på jullovet?

Vi får väl se vad som händer på den punkten.


Nu ska jag i alla fall försöka orka mig upp ur sängen, göra lite varm choklad och en macka. Sen sjunka ner i ett varmt härligt skumbad.


Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0